Constat - Marketing and Social research

Optimalizace výkonnosti webu

Jak mít efektivní webové stránky?

Základem  úspěšného webu je dobrá použitelnost (snadnost jejich používání). Jestliže se uživatel na webu ztrácí, neví co je jeho účelem, nemůže najít navigaci, nevyzná se v obsahu nebo struktuře, pak je slabým místem právě použitelnost. Nejčastěji se hodnotí:

  • Jak rychle se dokáže uživatel na webu zorientovat
  • Snadnost ovládnání a používání stránek
  • Splnění/nesplnění zadaného úkolu
  • Zapamatelnost prvků na stránce
  • Nejčastější vyskytující se "chyby"
  • Struktura webových stránek

Chyby v použitelnosti stránek působí na uživatele negativně a mohou vést až k opuštění navštívených stránek a ztrátu potencionálního klienta.

Nejčastější chyby na webových stránkách
  •  Špatná navigační schopnost webu
  • "Tapetování stránek" hodně textu, který nikdo nečte
  •  Velké množství prvků, které strhávají pozornost (bannery, flash)

Analýza obchodní účinnosti stránek

Pokud zákazník objeví hledné informace co nejintuitivněji, má to vysoce pozitivní efekt na obchodní účinnost webu. Analýza obchodní účinnosti si neklade za cíl komplexně posoudit použitelnost daného webu, ale upozorňuje na největší chyby, které mohou přímo bránit plnění obchodních cílů nebo mají zásadní vliv na ekonomickou efektivitu stránek

Vybraní klienti:

   logo Volksbank

Electroworld

 


 

Spojte se s námi

Jméno
Email
GSM
Design by LEONTYN | Code by NEUTRAL