Constat - Marketing and Social research

Mystery shopping

Mystery shopping a jeho využití

Chcete znát jaká je úroveň kvality vašich či konkurenčních služeb? Ptáte se, zda-li jsou zaměstnanci zdvořilí, jakým způsobem dovedou komunikovat a získat si zákazníka, jaké zboží doporučují, zda znají všechny potřebné informace k prodeji produktu,  jaký je klientský servis či pohotovost reakce? Na všechny tyto otázky dovedeme odpovědět a to pomocí využití metody mystery shoppingu.  

 Jedná se o standardizovanou metodu pozorování umožnující prostřednictvím předem připraveného scénáře zjistit a následně porovnat sledované údaje. Pomocí fiktivních nákupů, dotazů nebo zásilek sledujeme výkonost poboček, agentur případně prodejen. Zároveň se klade důraz na úroveň hard skills a soft skills personálu, vystavení POS/POP materiálů, čistota prodejny, vystevení produktů, uvedení správné ceny u produktut, atd. 

mystery_shopping

Mystery shopper prověřuje obchod jako zákazník a přitom získá detailní informace o kvalitě služeb daného obchodu. Na rozdíl od interních kontrolních mechanismů při tomto typu výzkumu není žádné riziko úniku informací o realizované kontrole. Mezi druhy kontroly prostřednictvím Mystery shoppingu patří nejen služby kontrola přístupu prodejního personálu při prodeji zboží,  ale i analýza potřeb zákazníka, znalosti sortimentu atd. Na prodejních dovednostech a znalostech personálu, pak stojí celý úspěch samotného prodeje.

Díky využití Mystery shoppingu tak dokážeme navrhnout procesy, které zvýšit efektivitu celé prodejní sítě.

 

Spojte se s námi

Jméno
Email
GSM
Design by LEONTYN | Code by NEUTRAL