Constat - Marketing and Social research

Monitoring konkurence

Víte co právě dělá konkurence?  

Efektivní vedení marketingových kampaní a získání většího podílu na trhu se neobejde bez zmapování činností konkurence. Realizujeme jak adhoc monitoring konkurence tak i dlouhodobé projekty. Monitoring konkurece může být zaměřen na cenu produktu, poskytované služby, cílovou skupinu, komunikační média, celkovou efektivitu. 

O konkurenci jsme schopni dodat informace týkající se:

  • Prezentace v mediích,
  • Zavádění nových produktů na trhu,
  • Realizace promoaktivit, 
  • Struktura věrnostních programů,
  • Zjištění názoru klientů na konkurenci - porovnání

Následně po výsledcích z monitoringu konkurence je vytvořena SWOT analýza a podrobná zpráva pro optimální marketingovou a obchodní strategii, jejímž cílem je zvýšení tržního podílu na úkor konkurence.  

 

Spojte se s námi

Jméno
Email
GSM
Design by LEONTYN | Code by NEUTRAL