Constat - Marketing and Social research

Monitoring maloobchodních cen

Potřebujete mít neustálý přehled o současném tržním stavu?

Přineseme Vám  klíčové informace, které Vám umožní pružně reagovat na změny na trhu a optimalizovat cenovou a sortimentní politiku.

vystavni_regal

  • Pravidelný / adhoc monitoring cen vašich i konkurenčních produktů
  • Storecheck / Kontrola merchandisingových aktivit
  • Monitoring přítomnosti a výpadkovosti zboží v místě prodeje
  • Monitoring podílu na regálech
  • Kontrola dodržování listingu a merchandisingových standardů
  • Vývoj na maloobchodním trhu (měsíční monitoring) - analýzy trhu, segmentové analýzy
  • Sběr a analýza sekundárních dat (spotřeba, výroba, distribuce, počty subjektů)
  • Analýzy vybraných segmentů, top subjektů / statistické analýzy

 

Spojte se s námi

Jméno
Email
GSM
Design by LEONTYN | Code by NEUTRAL