Constat - Marketing and Social research

Retailové poradenství

Chcete zajistit, aby Vaše zboží šlo dobře na odbyt?

Maloobchodní strategie se netýká pouze toho, jak jsou výrobky uložené na prodejní ploše a jakým způsobem se prodávají zákazníkům. Každý maloobchod rozhoduje o svém marketingovém mixu, jako je produkt, který prodává, cena, propagace, způsob a vzhled balení, místo. Všechny tyto faktory musí splňovat potřeby, požadavky a očekávání zákazníků, pro úspěšné podnikání.

Retailové poradenství

 

Jaké prostředky k tomu použijeme?

Díky naším dlouhodobý zkušenostem z maloobchodu víme jak hledat a odstranit překážky, které brání úspěšnosti na maloobchodním trhu. Umíme identifikovat tržní prostřední a příležitosti, stejně jako analyzovat konkurenci. Navrhne funkční prodejní a marketingovou strategii ušitou na míru Vašemu podniku. Doporučíme způsob řízení Vaší organizace, odpovědnost pracovníků pro zvětšení efektivity a produktivity práce a doporučí postup pro vylepšení péče o Vaše zákazníky.

 Mezi nejčastěji realizovaná řešení a produkty patří  field management, store merchandising, store development a shopper marketing. Dále se zaměřujeme na tyto oblasti:

  • Monitoring kvality obchodní sítě / mystery shopping
  • Podíl na maloobchodě
  • Podíl na sortimentu
  • Podíl na druhotném vystavení
  • Podíl prodejní plochy
  • Monitoring konkurence
  • Cenový monitoring
  • Nedostatek zboží
  • Zboží po záruce
  • Audit zaměstnanců
  • Monitoring obchodního týmu / zaměstnanců
  • Naši klienti:

           logo-ufon          abka       images

     

    Spojte se s námi

    Jméno
    Email
    GSM
    Design by LEONTYN | Code by NEUTRAL