Constat - Marketing and Social research

Cenotvorba

Proč je cenotvorba důležitým faktorem konkurenceschopnosti podniků?

Abyste mohli být v dnešním hyperkonkurenční prostředí úspěšní, měla by být Vaše společnost orientovaná na zákazníka, kterému bude nabídnut takový produkt, který on skutečně potřebuje a splňuje jeho očekávání.

Na trhu s dokonalou konkurencí je však mnoho podniků, jež nabízejí stejný nebo podobný produkt. Jedním z faktorů, kterým se můžete odlišit je cena. Ne vždy však platí, že to, co je nejlevnější, je nejvíce poptáváno. U některých komodit, jako u luxusního zboží a zboží s dlouhodobou spotřebou by tento jev mohl působit spíše nedůvěryhodně.

Sestavit tedy cenu, která by byla konkurenceschopná a přitom i vypovídala něco o Vašem produktu, image či podniku vůbec, je velmi těžké strategické rozhodnutí

 

Spojte se s námi

Jméno
Email
GSM
Design by LEONTYN | Code by NEUTRAL